Pesole:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Hej alla glada människor!!

Jag är en tv missbrukare, jag älskar att titta på tv och film, de är det bästa som jag vet och ingen kan stoppa mig för att göra det.

Jag älskar min familj och mina släktingar väldigt mycket, de är dom som känner mig bäst. De dom som vet vem jag är, jag skulle aldrig någonsin ha klarat mig utan dom. Jag vet inte hur jág skulle kunna de. De är dom som står mig närmast, de är väldigt viktigt för mig.

Självklart är mina vänner också väldigt viktiga för mig, men jag vet inte riktigt om de är mina riktiga vänner, men jag tror de. Jag älskar dom väldigt mycket.

Mina favorit skådespelare är Jennider Aniston, Lindsay Lohan, Angelina Jolie, Julia Roberts, Sandra Bullock, Brad Pitt, Katie Holmes, Tom Cruise, Sean Connery, Mark Harmon, Carla Guggino, Catherine Zeta-Jones, Ben Stiler, Salma Hayek, Vanessa Williams, Rachel Griffiths, Emma Watson, Michael Douglas, Antino Banderas, Richard Gere, Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen, Demi Moore och massor med fler gillar jag också.

Jag vill gärna tända ett ljus för min katt Midas som försvann för den 2:a juli 2005. Jag älskar dig fortfarande även om du inte finns hos mig, kom ihåg du. Jag vet inte hur jag ska klara mig, men jag hoppas att du har de bra, så länge jag tror de så kommer jag att klara mig. Jag älskar dig och kommer alltid göra det, jag hoppas att du älskar mig. Jag finns i ditt hjärta och kommer alltid att göra det, jag hoppas att jag finns i ditt. Kom ihåg det Midas, i hela mitt liv som är kvar så kommer jag alltid att älska dig på samma sätt som jag alltid har gjort. Jag älskar dig så himla mycket.

Mina kusiner och vänner är de bästa som finns i hela världen. Jag skulle aldrig kunna klara mig utan dom. Jag älskar er, ajg vill att ni ska komma ihåg det.
Presentation:

Hej alla glada människor!!

Namn: Pernilla Lekzén
Ålder: 33
Ort: Stockholm
E-post: pernilla_lekzen@hotmail.com
Hemsida: http://filmpunkten.se
Favoritfilm: Grease 2, Paradiset, Sprängaren, Freaky Friday, Iskallt mord, Speed, Speed 2 och många flera filmer gillar jag också.
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 168 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 958
Medlem sedan: 2004-10-08 18:55:05