Radiohead:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

hej hej..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mig själv..

Jag gillar att se på film.. Helst ska det vara på bio, för då kan man lättare koncentrera sig på själva filmen.. Om det går en film på tv så brukar jag alltid bli distraherad av annat, och då missar man alltid en massa viktiga saker..

Jag är inte mycket för actionfilmer eller sience-fiction.. Helst ska det vara komedier. Det går alltid att se, vilket humör man än är på

Jag är inte så bra på att betygsätta filmer för jag ändrar åsikter om allt hela tiden, så jag motsäger mig själv jämt.. Har dessutom lite svårt att vara objektiv när jag ska se populära filmer.. Jag vill så gärna gå emot strömmen..

Presentation:

hej hej..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mig själv..

Namn: Elinor
Ålder: 36
Ort: Stockholm
Hemsida: http://
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 138 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 47
Medlem sedan: 2004-03-14 16:59:42