The_Dude:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Kvasiintellektuell filmälskare som gillar storslagna äventyrsfilmer som t.ex. Gladiator, Ringentrilogin, Indiana Jones eller en stilla stund tillsammans med bröderna Coen eller flippar ur till Tim Burton. Funderar också rätt mycket på varför danskar lyckas göra så sköna filmer som I Kina käkar dom hundar, Blinkand lyktor, Gamla män i nya bilar, o.s.v.

Vad det gäller mina recensioner och betygsättning på filmerna så är den säkert lite lägre än andra omdömen. Jag är lite kräsen och kräver väldigt mycket för att jag ska plocka fram femmor i betyg.
Presentation:

Namn: Hans Gustafsson
Ålder: 49
Ort: Angered
Hemsida: http://www.djurensratt.se/
Favoritfilm: Sagan Om Ringen: Härskarringen
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 674 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 222
Medlem sedan: 2004-02-21 11:17:29