junkninjan:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Jag är en skånsk cineast som brinner för allt det som kommer från kulturens armhåla såsom actionfilm, konsolspel och Jason Statham. Absoluta favorit genrarna är Sci Fi och twister filmer. Jag kommer försöka att tipsa om film här som inte nödvändigtvis är varken smakfull, mainstream eller aktuell. Men filmer som ändå har det där extra som gör det värt att öppna en påse tortillachips till och bädda ner sig i soffan. På denna sitye tänkte jag dela med mig med mina synpunkter och erfarenheter i form av små recensioner med ris och ros(både på spel, film och godknowswhat beroende på humör och tillgänglig tid. Filmer som innehåller:
1.Scener där hjälten springer ifrån eld i slowmotion.
2. Keanu Reeves
3. viskprat a la David Caruso eller
4. en Irlänsk pojkes uppväxt. Blir per automatik sågade vid liktornarna av mig.

Bli inte förvånad när du inser att typ 50% av allt jag skriver om är sånt som dyker upp på ICA maxi i "välj tre filmer för 99kronor"bingen. Thats how I roll!
Presentation:

1.Scener där hjälten springer ifrån eld i slowmotion.
2. Keanu Reeves
3. viskprat a la David Caruso eller
4. en Irlänsk pojkes uppväxt. Blir per automatik sågade vid liktornarna av mig.

Namn:
Ort: Skåne
E-post: dudemeister75@gmail.com
Hemsida: http://ninjansblog.blogspot.com/
Favoritfilm: Sin City
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 22 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 31
Medlem sedan: 2009-03-08 23:30:20