tosslan:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

61/250

Jag sopade mattan med the_jobe!!!!

Vem är jag?!
Är den enda av sitt slag Gillar väl för det mesta vanliga saker som film, musik, ishockey, skratta och att vara med mina gullungar (ni vet vilka ni är).
Har även lite mysko intressen gillar att städa och att organisera allt i raka rader (lite tvångsmässigt, jag vet) men det är så jag är. Sen jag fick min digitalkamera har det tagits ett antal bilder, men inge vidare bra dessvärre... Men en sak jag äger på är Daft Hands!!
De som känner mig skulle nog säga att jag har rätt mysko humor, fast det har ju dom oxå! Venschla?!

Kom att tänka på det här med smeknamn...har rätt många men de flesta vet jag dock inte vart de kommer ifrån och vem som började säga det...men här är de jag kan komma på:
Erico, Ita, Itapita, Rikkis, Tosslan, Ericovic, Ica, Arika, Gräshoppan, Strumpan, Gurkan, Eko och Mormor

Gillar de flesta filmer jag ser, fast jag har lite svårt för smöriga kärleksfilmer. Älskar skräckfilmer! Sen så gillar jag actionfilmer också, men skräckisar är helt klart bäst!

När det gäller TV-program tittar jag mest på kriminalserier: CSI ( framför allt CSI NY), Criminal Minds, NCIS & Bones.

Några av mina favoritfilmer (utan inbördes ordning):
Chocolat, Corpse Bride, The Changeling, Det levande slottet, Ladder 49, Euro Trip, American History X, Kalle & Chokladfabriken, Saw 1 & Halloween.

När det kommer till musik så gillar jag det mesta, men lättpåverkad som jag är så har jag hakat upp mig på SMK (John & Venschla?!) Dessutom har jag fastnat för Takida!
Presentation:

61/250

Jag sopade mattan med the_jobe!!!!

Vem är jag?!

Hemsida: http://
Favoritfilm: Ladder 49, Chocolat, Det levande slottet & American History X
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 189 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 569
Medlem sedan: 2007-10-05 20:39:19