Logga in

8:e månaden: hon är under konstant övervakning
9:e månaden: ???

Den populäraste kommentaren

Betyg:
Den var nästan exakt lika bra som ettan och får en jättestark fyra i betyg. Jag såg denna filmen två gånger två dagar i rad för att riktigt ha sett den sådär mycket som man vill göra med en riktigt bra film.

Vanligtvis brukar uppföljare handla om ungefär samma sak som ettan, och man försöker krama ut så mycket som det går från en och samma idé. Men i The Eye 2 är det tvärt om, här har man tagit en historia som skiljer sig riktigt rejält från ettan. Man behöver absolut inte ha sett ettan för att förstå denna filmen. Det är inte en fortsättning på ettan, utan en helt annan film.

Senaste kommentarerna

Betyg:
Skitläskig men samtidigt det där fina som är i första filmen, något liksom sentimentalt slut.

Betyg:
njaa... inte fullt lika bra som ettan. Men värd en stadig tvåa iallafall

Inte riktigt lika bra som första så en stark 2:a

Betyg:
inte lika bra som ettan men den är bra

Betyg:
MYCKET läskig på sina ställen, det är så oväntat allt att man skriker till som en liten flicka ibland, men tyvärr tappar den mycket mot slutet som första filmen. Annars en bra film och asiaterna visar ännu en gång att dom kan få våra hjärtan att stanna. Stark 3a.

Uppföljare och/eller remakes

Eye, The (2002)
Eye 10, The (2005)
Missing (2008)

Övrig information

Filmen är i färg

Filmpunkten-id: 7891
Visa tidigare underbetyg »
Länk till IMDb »