Astronaut's Wife

Astronaut's Wife Köp filmen på CDON
2,3

Handling: Spencer är på uppdrag i rymden när hans farkost på underligt sätt tappar kontakten med jorden i 2 minuter. Ingen kunde ana att de 120 sekunderna av terror skulle hota Spencers och hans frus hela tillvaro och framtid.

År: 1999
Tom O'Brien
Lucy Lin
Michael Crider
Jacob Stein

Spännande, bra spelad, relativt oföutsägbara. Snygg Depp!

Arcadia

Tycker den är helt ok

zarischka

Borde vara bra - med så bra skådisar och sån bra plot - men faller tyvärr ganska platt...

Väldigt spännande emellanåt - men oftast bara seg och trist. Det känns som om man går vilse lite från handlingen. Upplösningen gjorde mig väldigt besviken - man fick knappt några svar alls.
"Something happened up there that these men did not train for."

Levish_

En bra och spännande film med två av hollywood's största och bästa. Båda gör som alltid fantastiska roller, men film manuser räcker inte riktigt dit. den får ändå en stark 3a

Daniello_

Känns synd att det blev en "jaha-film" med två st så härliga skådespelare som Johnny Depp och Charlize Theron ändå är. En rätt så underlig film som blir lite mystisk och lite skrämmande vilket gör den till en helt klart sevärd film, men jag hade velat sett något bättre.

JCD

Underlig film! Johnny depp i all ära, han gör det kanon som alltid! Filmen lyckas inte bygga upp den här stämningen som jag satt och vänta på och avsjöjandet.