Dinosaurier

Dinosaurier Köp filmen på CDON

Handling: Möt ett par riktiga hjältar. Det fartfyllda äventyret börjar för 65 miljoner år sedan när dinosaurien Aladar som liten kommer bort från sin riktiga familj. Han växer upp på en ö med en grupp lemuer, där den godhjärtade Suri och lustigkurren Zini blir hans bästa vänner. När ett meteoritregn plötsligt faller ner över deras ö kastar de sig i vattnet och räddar sig i sista sekund till fastlandet. Där träffar de en grupp dinosaurier på väg mot en ny och trygg boplats. Men för att komma dit måste de först göra en lång vandring genom en krävande öken.

År: 2000

Sandina Bailo-Lape
Edie Lehmann
Zachary Bostrom

Ajice

Usch fy och blä! Visst, den är snygg, men handlingen är sämst och manuset är ibland riktigt pinsamt. Nej, det här är en återvändsgränd, se istället underbara "Landet för länge sedan"; DET är en bra film!

Jag älskade den här när jag var liten, och brukade se den flera dagar i sträck, typ. Men den är ju lite skum, hela grejen, och det är inte en högklassig Disney. Har iofs inte sett den på länge.

Evenstar_92

Ah, för en gångs skull stämmer mitt betyg mot medelsnittet.
En trea får den, för den håller medelklass, inte så jättebra, men definitivt inte dålig heller.
Var något år sedan jag såg den sist nu, men det gör inget, kommer ihåg så bra ändå.
Det är är tyvärr ingen film jag vill se många gånger till dock.

En helt okej film faktiskt men dock ger jag bara en trea

Helt okej film. Får en stak 2:a

Halloween_4

Lite tråkig. Varelserna blir av med sin boplats. Dom måste gå och gå för att komma till deras nya drömhem.

uncle_funk

Kan tyvärr inte komma på en kassare Disneyfilm än denna.