Sjätte sinnet

Sjätte sinnet Köp filmen på CDON
3,8

Handling: En barnpsykolog (Bruce Willis) besväras av att han inte lyckades hjälpa en av sina tidigare patienter. Han åtar sig därför att hjälpa en ung pojke med liknande symptom. Det visar sig att pojken inte lider av någon psykisk sjukdom, utan är mottaglig för kontakter från andra sidan.

År: 1999

Mischa Barton
Angelica Torn
Lisa Summerour

Sofia92

Det här är en spännande och intressant film där det är svårt att inte sätta sig in i handlingen och sympatisera med alla karaktärer. Alla skådespelare är riktigt bra, Haley joel osment imponerar riktigt för att vara så ung.
Klippningen är helt perfekt och jag älskar slutet, kan inte bli mycket bättre än så här.

tessan81

Det finns en magi i denna film som jag sällan har upplevt. Haley Joel Osment tar andan ur en med sitt skådespeleri. Väldigt spännande och oförutsägbart, den kryper in under skinnet på mig.

Inte mycket att säga om Shyamalans debut än att den är helt suverän. Har utan tvekan ett av filmhistoriens mest överraskande tvister. Osment, Willis och Collette är fantastiska. Extremt stark fyra!

Shadowplay

Tycker den här riktigt bra. Spännande och med oförutsägbart slut.

Riktigt bra film. Den är faktiskt snudd på en femma. Willis och barnskådisen är underbara och slutet är ett av de bästa och finurligaste slut som någonsin gjorts.

Stark 4.a Jag gillar den från början till slut. Man får tänka och funudera. Slutet är så bra!

Psykologisk film med en oväntad twist på slutet. En stor beundrare av den här filmen och filmer inom samma område. Bra skådespelare (framförallt Osment och Collette). Se den!

Riktigt spännande rulle med Bruce i spetsen.
Klockren story som känns väldigt originell och skådespelet tvivlar jag inte en sekund på.

Imponerande film värd att se, svag fyra.

Zitrioce

Mycket mycket bra!
Mycket bra skådespeleri och filmen har inga svagheter.

Perfekt.

klinger

oj vad bra , bruce willis är väldigt trovärdig rollen och man får verkligen en riktig aha upplevlse , uppfriskande att det inte är helt förutsögbart .