Djungel till djungel

Handling: Tim Allen spelar en pappa som missunnat sin son i flera år men när han blir tvungen att ta hand om sin son lär han sig mer än vad han trott. Ett problem är att sonen är uppvuxen i en stam mitt ute i djungeln och har aldrig varit i storstan.

År: 1997
Luis Avalos
Carole Shelley
Dominic Keating
Rondi Reed

Handling om Tim allen då som ska åka till africa och fixa påskrivning till skilsmässa med sin exfru och får reda på där att han har en son som sedan får följa med till New York.
Mycket rolig film som man skrattar åt varje gång man ser den. rekomenderar den stort

Djungel till Djungel är enligt mig en typisk franskinfluerad film. Den är söt, den är smått rolig här och var ... men historien går helt enkelt inte ihop. Allting är konstigt och ologiskt. De filmer som skräddarsys för en fransk publik funkar enligt min erfarenhet sämre för en svensk publik eftersom de är så långsökta och krystade. Det är bara att titta på Två pappor för mycket, Farsa på låtsas, Tre män och en baby och dess uppföljare och många fler. Den enda franskinfluerade film som jag faktiskt har varit nöjd med är Tre på rymmen - en underbart varm och hysteriskt rolig komedi. Här imponerar inte mycket.
"His name's Mimi-Siku. Roughly translated, it means 'cat piss'."

Maxthieriot

Hehe en mycket rolig och trevlig film som man kan se många gånger..:D

Mikael

Ganska bra film, dock lite halvfjantig.