Mupparnas julsaga

Handling: En version av Charles Dickens julklassiker, nu med mupparna i alla roller, förutom Michael Caine som spelar ockraren Scrooge.

År: 1992

Jessica Fox
Steven Mackintosh

Copyright Walt Disney Home Video

Agneta 78

Tummarna upp för Mupparna=)

Mycket bättre än vad jag hade väntat mig. 4 av 5.

Cammie

Jag tycker i vanliga fall inte om mupparna, men de fungerar i Dickens "En julsaga", där Michael Caine är superb. Dock är sångerna väldigt löjliga.

Jag slutar aldrig att beröras av Charles Dickens. Trots att man skrattar åt mupparna och älskar Michael Caine, gråter jag angående Tiny Tim...

En lite roligare version av Charles Dickens En Julsaga, som inte alltid brukar vara den finaste av berättelser. Mupparnas är ju lagom muppig och väldigt rolig, har fin minnen från den här filmen. En stark trea, absolut inget att missa, speciellt inte för barnen, annars har jag prioriteringar för En Julsaga, och denna ligger inte först. Men bra, det är den.

Storyn av Dickens är ju oslagbar. Annars är det en små charmig jul film som gör sig bäst så här vid julen.

Agneta 78

Tummarna upp för Mupparna=)

Emsisa

ääääälskar denna filmen! och har alltid gjort det :) så underbar. och tänkvärd :) sesese måste ses av alla! älskar andarna och änglarna ha nfår besäk av :)

Mupparna (2011)