Dagissnuten

Handling: Den tuffe stadssnuten John har varit på jakt efter narkotikakungen Cullen i åratal. Saker och ting går dock inte riktigt som John tänkt sig och han tvingas anta sitt tuffast polisuppdrag någonsin - som dagisfröken.

År: 1990
Jayne Brook
Richard Portnow
Tom Kurlander
Alix Koromzay

Lite gullig, charmig film, där den enorme Arnold får en roll som verkligen INTE passar honom, det är väldigt löjligt, kanske passar det för barn, men egentligen inte. Jag förstod inte VAR den här filmen ville komma, men den var ändå ganska simpel. Den är väldigt rolig, för Arnold kan ju faktiskt bli väldigt skämtsam av sig, men oftast är det bara hans vrål och slitna repliker som gör filmen så rolig.
"Who is your father and what does he do?" Säg det ett par gånger så förstår ni hur kul det är :D

Halvlyckat försök av Schwarzenegger att göra ren komedi. "Twins" är bättre. Filmen är inte dålig, den kunde bara inte hålla mitt intresse uppe. Hade lätt kunnat kortats ner 20 minuter. Stark tvåa!

Arnold passar ju bäst till alla dessa action filmer så på så sätt är de ju inte hans genre direkt men Han passar perfekt till en sån roll eftersom en biff passar det bättre än en spinki. Mycket rolig film :)

nja jo helt okej film...får en 2:a

Den här filmen är precis som det låter- mest pinsam. Visst, den fungerar att slökolla på.. men det är inget jag ser igen. Jag småler åt Schwarzeneggers försök till att verka "gullig", jag tänker bara på hans karaktär i "Terminator" när jag ser honom, och där är han absolut inte "gullig".

En bra och spännande fim.

Simon92

Helt ok film men vissa scener var för löjliga...

Arcadia

den är kul men lite svag ändå, det var ett tag sen jag såg den. men arnold gör det bra!!

Mardörms scen som alltid kommer spöka för mig är när Arnold 'leker' flygplan med barnen. Ett exempel på hur urholkat korkat och dåligt film kan vara. Ger inget mer än migrän och oro. Och Hollywood borde förstått att Schwarzenegger inte var en medveten komiker utan en omedveten sådan.

Kindergarten Cop 2 (2016)