Barb Wire

1,5

Handling: USA år 2017. Barbara Kopetski, känd som Barb Wire, jobbar som nattklubbsägare. För att dryga ut sina inkomster jobbar hon extra som prisjägare. När hennes tidigare älskare Alex Hood ber om en tjänst blir Barb involverad ett politiskt spel. Nu måste hon välja sida...

År: 1996
Regissör: David Hogan
Originaltitel: Barb Wire
Alternativ titel:Barb·Wire
Längd: 01:38, 01:49 (videoversion)
Ingår i tema: Post-apokalyptisk

Vanessa Lee Asher
Tommy 'Tiny' Lister

Copyright Universal Studios Home Entertainment

Savannah

Oj, oj, det här var ju inte så bra. Enda behållningen av filmen är de mångtaliga närbilderna på Pamelas behag, för dem som bryr sig om sådant. Nej, det här var verkligen illa, för jag kan nog inte hitta någon enda kvalitet hos denna film. A no-see.

inzomnia

Usch... riktigt riktigt dåligt. Kanske har ett visst värde för alla hormonstinna grabbar. Men jag är tydligen inte varken de ena eller det andra och det enda jag kan konstatera är att jag borde stängt av redan från början och typ lära mig virka eller nåt istället för att glo på denna dynga.

BlackHawk

haha så fattig film.

Cameron_84

hehe ja.. filmen är värdelöst och Pamela är vidrig! man tänkte mycket på när "bäst före" går ut för silikonet ..vidrigt.

Natta or Tattis

Sääääääääääääääääääääääääääääämst!

inzomnia

stankovic

Riktigt dålig men Pamela är alltid Pamela.

Hook

Att se Pamela utanför porr eller playboy är kanse bra, men den här filmen är inte så bra, då är nog en av ens sådespelare roller i någon vuxenfilm mycet bättre. Storyn i sin helhet är kanske okej och action scenerna är väl godkända: Men det är något i filmen som gör att det hela känns väldigt B och det stinker och irriterar igenom hela filmen. Pamela må ha stora talanger, men det verkar som att ju mindre hon har på sig desto större framgång har hon. Tyvärr så är Barb Wire bara en helt menningslöst hjältenina film som verken gynar den kvinnliga superhjälten eller feminister för det är testosteron laddad action med mer av det dåliga än det bra och begripliga.

rivulet

tråkig. hela tiden. konstant. ständigt. jag tror inte att det fanns en enda rolig/intressant scen. och gjorde det det så missade jag den när jag somnade

Filmpunkten-id: 1932