Pojkarna i mitt liv

Handling: Beverly är en skärpt tjej som vill flytta till NY och studera, men hon är ung och det finns så mycket annat i livet som också lockar - till exempel killar. När hon under en fest träffar Ray är det början på något helt nytt. Han är visserligen snäll, men rejält korkad och alla svärmödrars mardröm. Beverly har inga planer på att tillbringa sitt liv med Ray, men så händer något som förändrar allt.

År: 2001

Celine Marget
Vincent Pastore
Maryann Urbano
Alissa Dean

filmen öppnar som en tradig drew barrymore rulle men blir riktigt seriös och faktiskt rätt bra tillslut. tanken med filmen och med hjälp av dess lysande manus är kanske att beskriva hur det med mindre sammanhang och mer lekfullhet innan familjelivet kan förändras till svårigheter och ansvar som helt lysande visas av en usel men mycket charmig looser-farsas inflytande och en morsa som forfarnde är tonåring och hellre än att ta hand om sin egen son hänger med sin bästis.
Synd bara att man valde drew barrymore till den rollen, för hon gör inte lika bra ifrån sig.

e_mange

bra film, bra story, bra skådisar..

Rolig och bra film som har en jätte bra twist efter ett telefonsamtal!

Cruel_Intentions

FIlmen är ganska bra och rolig men lite seg.

e_mange

bra film, bra story, bra skådisar..

en bra film med Drew Barrymore. Drew är en väldigt bra skådis som sköter rollen "like a glove"

Gojjo

Stark trea. Jättesöt film med världens gulligaste unge som spelar hennes son.

Emsisa

rätt bra film :) mkt söt. men ändå inte en 5a.. jag rekommenderar dock att se den!

en film som får en att tänka o tycka! Barrymore är som vanlig bra och spelar ut sin roll storartat!