Austin Powers in Goldmember

Handling: I den tredje filmen om den brittiske playboyen och hemlige agenten är det åter dags för Austin Powers att rädda världen från sin ärkefiende Dr. Evil. I samarbete med den mystiske Goldmember planerar Dr. Evil att erövra planeten och till att börja med avser man att kidnappa Nigel Powers, Austins älskade far och tillika Englands mest framstående spion. Hack i häl på sina fiender reser Austin Powers till år 1975 och får återse sin dåvarande flamma Foxxy Cleopatra. Tillsammans måste de komma på ett sätt att rädda Austins far undan kidnapparna och att sätta en käpp i hjulet för Dr. Evils och Goldmembers illvilliga planer.

År: 2002

Beyoncé Knowles
Seth Green
Michael York
Verne Troyer

Hahah jätte rolig komedi, Mini me är bara bäst!!

Så dålig att den blir bra.. Jätte dåliga skämt men man kan inte låta bli att flina till lite eftersom det är så löjligt.. Godkänd, inget jag ser igen..

sådär va...får en svag 2:a

Helt okej och ganska rolig.

Det här är den tredje och sämsta Austin Powers-filmen. Den första filmen kändes helgalen och farligt nära att bli för mycket, men klarade sig p.g.a. att den inte liknade något annat. Uppföljarna spinner bara vidare på samma koncept utan att egentligen komma med något nytt vilket gör att betyget också blir lägre. I den här filmen blir jag dessutom ganska snabbt trött på alla sexrelaterade skämt. Däremot är en scen med Austin Powers och Mini Me hysteriskt rolig och filmen bjuder på flera skratt. Fast det är nästan att man skäms när man gör det.

Ellen211

Om man har tråkigt så är denna filme värd att se. Man kan inte sluta skratta för den är skit rolig

Otroligt löjlig och fjantig film, ganska onödig helt enkelt. Är inte så förtjust i kiss och bajs skämt heller så jag kanske är lite för gammal för denna filmen.

Austin Powers: Hemlig internationell agent (1997)
Austin Powers - the Spy Who Shagged Me (1999)