Freeway

Handling: Thriller om en hårt prövad ung tjej - på meritlistan finns prostitution, stöld, mordbrand och våldsamt beteende - som är utsedd att bli en mördares nästa offer.

År: 1996
Alanna Ubach
Susan Barnes
Conchata Ferrell
Tara Subkoff

Två ord... Reese Witherspoon. Hur bra är denna tjej? Hon är fullkomligt outstanding. Ni som inte sett "Freeway" lär se till att göra det. Den är sjuk, bisarr, otäck och rolig. En grymmare och modernare version av Rödluvan.

Jösses vad överriven Witherspoon är. Det är en gåta för mig hur hon tusan kunde få den här rollen, filmen är iofs dålig oavsett.

the_jobe

Denna filmen var mycket bättre än jag trodde. Den var ... jag behöver inte lägga till något, för alla har sagt det: Reese Witherspoon! Hon e så cool. Jag skrattade nästan ihjäl mig när hon inte brydde sig om Bob alls!! Haha! Oj, jag ska inte berätta handlingen men filmen får en fyra för: Reese, oförutsägbar (utom slutet) och för att Mesquitas spanska brytning är såå...snygg.

Cruel_Intentions

Såg filmen för länge sen, kommer typ inte ihåg nått :s men jag vet att jag gillade den så en 3a iaf

movie princess

inte så bra film..långtråkig och inte alls en thriller..
det är reese witherspoon som gör hela filmen .. hon är bara så grym..

mkay marre

Den är en bissar,otäck och riktigt spännande thriller,lite b-manus men bra skådespel av huvudrollerna.

Freeway 2 - Highway to Hell (1999)