Vad kvinnor vill ha

Handling: Nick Marshall är en höjdare inom reklambranschen och tycker själv att han är Guds gåva till kvinnorna. Efter en olycka i badkaret märker Nick att han plötsligt kan höra alla kvinnors innersta tankar. Först vill han bli av med sin nya förmåga men en psykolog övertygar honom om att han kan använda det till sin fördel. Hans första mål är Darcy, som fick jobbet han själv borde fått. Men just när hans plan börjar fungera kommer kärleken i vägen...

År: 2000
Loretta Devine
Bette Midler

Copyright Paramount Pictures

tessan81

En rolig idé i den här filmen och den fungerar mycket bra. Den är himla kul stundtals men jag kan inte med Gibson i komiska roller. Han ska vara hjälte i min filmvärld, punkt slut. Hade fått en 4 av mig om någon annan haft Gibsons roll.

Det här är en romantisk komedi med Mel Gibson i huvudrollen. Den är bättre än liknande filmer, men är lika förutsägbar som vilken romantisk komedi som helst. Klarar godkänt.

Romantisk komedi som inte riktigt följer det vanliga temat, men ändå, mot slutet, rättar in sig i mallen ändå.

losdrivaren

Stämmer hans tankar eller vad är det han hör???

Sid

Helt okej film.
Den får en svag trea.

Den första och mest nostalgiska av alla Harry Potter. Jag är så förälskad i dessa filmer och böcker och jag har sett alla filmerna en massa gånger. Men denna definitvit flest gånger! Dessutom både på svenska (dialogerna kan jag nästintill utantil), engelska och franska! *Jag bara myser vid tanken av Harry Potter*

Baijna

En bra och mycket rolig film :)

En mycket rolig och charmig film :)

Maria007

Ja när man ser enna önskar man att man kunde läsa mäns tankar. Ja filmen har även en charm!

What Men Want (2019)