Cobra

2,5

Handling: Cobra är en tuff snut som tar upp jakten på ett gäng mördargalningar som härjar i Los Angeles. Han använder en ung flicka, Ingrid, som lockbete.

År: 1986
David Rasche
John Hauk
Nick Angotti
Nina Axelrod

"You're the disease, and I'm the cure" kommentaren samt Sly's fräcka Mercury och stylade Jati-Matic (vapnet) ger filmen ett lite högre betyg. Hans gamla fru Brigitte Nielsen är dock en katastrof. Ska man mot all förmodan se den så är det enbart den oklippta versionen som gäller.

tuff action film från mitt favorits årtal ever..stallone e bra filmens handling e dynga men det gör sak samma man vill se stallone och ingen mer så en svag fyra

stankovic

Stallone är en Action hjälte och han är cool i denna film men så mycket mer är det inte med den saken.

Denna film passar utmärkt att se om man vill sätta tänderna i en fullständigt hjärndöd actionrulle.
Stallone som även skrev manus är cool som bara den.

struwe

godkänt får den.jag har sett två verisoner den som gick på bio på 80talet och en oklippt.det va som att se två olika filmer.det va lite kul

Angelus

En av stallone's sämsta filmer...men sevärd