Phone

2,4

Handling: Ji-Won, journalist på ett månadsmagasin, beslutar sig för att byta sitt mobiltelefonnummer efter att har publicerat en artikel som resulterat i en massa hotande telefonsamtal. Efter att hon bytt nummer svarar en väninnas dotter helt oskyldigt i hennes telefon. Dottern börjar bete sig underligt efter det uppenbart otäcka samtalet. När Ji-won undersöker vilka som tidigare haft hennes nya mobilnummer blir hon obehagligt överraskad...

År: 2002

Woo-jae Choi
Ji-yeon Choi
Seo-woo Eun

Horror Forever

Denna film är väl okej i alla fall... Jag hade gillat den mer om den inte var så lång. Stundtals var den ganska spännande (men inte läskig!). Men i slutet blev det bara för mycket, så man orkar knappt se klart filmen. Skådespeleriet var väl ganska bra ändå. Speciellt den lilla flickan - gjorde en mycket bra insatts!

Får en 3: a i betyg!

jessika

Ibland var den riktigt läskig men jag tycker att den var onödigt seg och nästan lite töntig ibland. Inte sevärd!

Stundtals är det riktigt läskigt, men tyvärr känns det inte så nyskapande. Lilla Seo-woo Eun som dottern är mycket duktig för att vara så ung. Som helhet en effektiv rysare som höjer sig lite över medel.