I sista sekunden

Handling: Någon betänketid får inte Depp när han överrumplas av två falska poliser som tar hans dotter, ger honom en pistol och en order: döda guvernören inom 90 min annars dör flickan... Badhams thriller följer sedan händelserna minut för minut, intill sista nerviga sekunden...

År: 1995
Edith Diaz
Armando Ortega
C.J. Bau
Cynthena Sanders

Smart film som inte levererar helt och hållet. Precis som NHL skriver så är det ett ovanligt upplägg (utspelas tidsmässigt lika länge som filmens speltid), men det är utfört på ett väldigt vanligt sätt. Kunde ha blivit mycket bättre om de lagt ner mer på manusskrivandet och att regissören givit lite mer tyngd i regin. TV-serien "24" sköter detta bättre och häftigare. Dock är filmen både sevärd och underhållande. Depp sköter sig bra som vanligt.

Inte så mycket att bjuda på egentligen. Depp gör en rättvis men tråkig tolkning av något som ändå inte hade mycket att komma med. Helt okej film som man dock glömmer bort.

en mycket bra film med älskade Johnny. Går inte att förklara vilken press mina nerver fick utstå ^^

En intressant och spännande film. Sevärd. Svag trea.

Ana-Ana

Längesen jag såg denna, men jag gillade den ^^

Daniello_

Känns som man har sett det förut. Walken & Depp gör så att man ändå fastnar.

_JAG

Jättebra, jättespännande, Johnny depp och christopher Walken gör jättebra roller!