Bröllopsfixaren

2,4

Handling: Mary Fiore arbetar som bröllopsplanerare. En dag träffar hon Steve, och hennes okomplicerade liv vänds upp och ner.

År: 2001
Kathy Najimy
Cortney Shounia
Philip Pavel

aud

Riktigt fjantig film, och det är noll gnista mellan J-Lo och den där nakenfisen som spelar bongatrummor (ja han har gjort det på riktigt).

Löjlig film från början till slut! Osammanhängande, konstig handling, en av Jennifer Lopez sämsta filmer - hon är inte skådespelartypen - och ett himla översliskigt slut.

BeckyLou

Usel kärlekskomedi med alltid lika daliga J.Lo och en trist Matthew McConaughey. Totalt förutsägbar och en historia sa hjärndöd att man ville stänga av efter en halvtimme.
En etta, jag kan verkligen inte ge den mer.

en stark tvåa, eftersom den var rätt rolig, men ändå en sån typisk amerikansk komedi

idai

Denna film är ju något slags skämt, eller är den fullt allvarlig i sina försök att vara rolig och romantisk?

Lovlinesss_3

Gillar sånna här så kallade Chick movies. Den är rolig och romantisk. Klassiska kärleksscener.

ingen stor favorit, vissa kanske tycker den är bra men jag säger en filmutfyllare

Regndroppe

Den var bra. Smågullig och, som vanligt, väldigt förutsägbar, amerikansk kärleksfilm.
Handlingen var väl helt ok, fast det var ett ganska dåligt slut.
en trea

Cammie

Jennifer Lopez är söt, Matthew McConaughey likaså, hela filmen är helt enkelt sliskigt sockersöt med lite udda inslag av en galen grek. Ändå finner jag lite charm i den, vilket kan vara ren hjärntvättning av alla andra liknande filmer. Men den ska få en tvåa ändå.

crack_of_dawn

Mysig romantisk komedi som underhåller för stunden.