...och så kom Polly

Handling: Reuben minns henne som en välartad och ordningsam flicka, men Polly visar sig vara allt annat än välstrukturera. Hon tar dagen som den kommer och ser livet som ett enda stort äventyr. I ett slag förlorar Reuben kollen på det mesta, för när det gäller kärlek finns varken inbyggda fallskärmar eller självriskeliminering...

Regissör: John Hamburg
Kevin Hart
Masi Oka
Kym Whitley

tessan81

Nja, för mycket humor baserat på toalettbesök och kroppsvätskor, för min smak. Bra skådespelare dock; Aniston är charmerande som bohemiska Polly och Stillers stela karaktär bleknar varje gång hans kompis Sandy (Philip Seymour Hoffman) kommer in i samma scen.

En hastigt berättad komedi vars manus känns mycket ogenomarbetat trots vissa fyndigheter. Hade det inte varit för de stora namnen i rollistan hade den här komedin varit totalt ointressant.

henriette

Jag tycker att den här filmen var ganska bra. Och det är en fredagsfilm med några polare med snacks. Jenifer är så rätt för den rollen. Hon kan spela många olika roller. Men jag tycker att hon gör det bäst när hon är i en sådan här roll när hon ska spela en vanlig tjej som är lite lätt förvirrad. Den bästa scenen är när hon häller upp fel vin i glaset, skrattar varje gång. Får en två för det känns lite som om man har sett filmen förr men den håller ändå måttet.

Savannah

Jajamen, den här kan ni se med behållning! Mycket rolig på sina ställen, Stiller och Aniston sköter sig bra - men utklassas nästan av...ja, det får ni se själva! Viss förkärlek för prutthumor, inget ont i det. En rolig film, ingen klassiker, men väl värd biopengen.

Småkul :) Mängder med stjärnor i. Seymore Hoffman är bra!

albinmovie

Jag älskar Jennifer Aniston i denna filmen alltså!!
Filmen var sjukt bra och får 5/5 stenhårda betyg!
Men det här är en typiskt familjen film eller det får jag som känsla i alla fall!

Desperat

Riktigt kass film. En humor som jag inte förstår. Det enda jag gillar i filmen är Philip Seymour Hoffmans karaktär Sandy Lyle.

Rymdis

Ben Stiller ser rolig ut när han dansar, men filmen är tyvärr för hafsigt gjord och är varken särskilt rolig eller särskilt romantisk.

Linniz

Handling: +
Oförutsägbar: -
Regi: John Hamburg -
Skådespelare: Philip Seymour Hoffman +
Unik: -

tårtsmula

jo visst är den rolig emellanåt, men fruktansvärt förutsägbar

crack_of_dawn

Medelmåttig film som är helt ok som underhållning för en kväll, men som jag inte vill se om.