Starsky & Hutch

Handling: I Starsky & Hutch får vi följa den karismatiska brottsbekämpande duon David Starsky och Ken Hutch Hutchinsons från början när dessa hemliga agenter från Bay City möts och tilldelas sitt allra första gemensamma uppdrag. Ben Stiller spelar den lättsårade detektiven David Starsky som sammanförs med den lättsamme detektiven Ken Hutchinson, spelad av Owen Wilson, i ett riskabelt fall.

Regissör: Todd Phillips
Molly Sims
Matt Walsh
G.T. Holme

torulf

Filmen är tunn. En sak den gett mig är att jag förstår vad som menas med en film utan tjejer. Visst är det kvinliga skådisar med, mycket kvinliga. Men de har lika stora roller som bilarna. En kille har en fin bil - respekt, han har en snygg tjej - respekt. Men var är relationerna? Visst, det här är inte en relationsfilm, men det saknar laddningen, ingen spänning. Bilarna är coola. Motorljudet väcker gåshud. Starsky & Hutch bjuder på många skratt i hela filmen utom i ett avsnitt i mitten där den tappar andningen lite. Töntfaktorn är hög filmen igenom. Owen Wilson lyfter allt lite, med sin blotta närvaro och medverkan från original-TV-seriens hjältar höjer filmen från ettans avgrund. Se den en gång - max.

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regissör: Todd Phillips -
Skådespelare: Ben Stiller +
Unik: -

Scary miss Mary

Cool film om Starsky & Hutch i ny tappning. Wilson är riktigt bra alltså, jag gillar honom skarpt. Bra musik! Rolig!

Slätstruken komedi där snoop dog är underhållnings ämnet. Det räcker som förklaring.

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regissör: Todd Phillips -
Skådespelare: Ben Stiller +
Unik: -

Nienna

Varken bu eller bä. Den är helt okej att slötitta på men inte så mycket mer. Den är bitvis rolig men det räcker inte till mer än en 2:a.

Imponerande bra film med
Ben Stiller och Owen Wilson i spetsen.
Roligt att dom till och med lyckats
klämma in Snoop dogg i filmen.

Trodde den skulle vara bättre, men den va helt klart godkänd! den hade väl några roliga stunder

kaj08

Utomordentligt dålig humor i den här filmen :) Riktigt komiskt emellanåt och många skratt blir det. Scenen där de spelar clownar på födelsefesten är riktigt kul.

dennis_gbg

säger bara det sköna snubbar