Catwoman

2,1

Handling: Den blyga Patience Philips råkar bli vittne till sin chefs skumma affärer och röjs ur vägen. Mystiska omständigheter gör att Patience inte dör, utan får en katts styrka, vighet och skarpa sinnen. Samtidigt som hon i skepnad av Catwoman möter sina forna fiender, möter hon kärleken. Men hennes nya beundrare är även polisen som undersöker en rad underliga våldsbrott i undre världen.

Regissör: Pitof

Peter Williams
Peter Wingfield

Copyright Warner Bros

enhet925

För några år sedan såg jag Striptease med Demi Moore. Det var förmodligen den värsta kalkonrulle jag sett, samtidigt så extremt dålig att den faktiskt blev sevärd, tro det eller ej. I sina värsta ögonblick är Catwomen lika dålig men tyvärr blir den inte sevärd för det. Pinsam handling, pinsamma skådespelarinsatser, mediokra effekter - en solklar etta. Förmodligen den sämsta film jag sett på många år. Att jag faktiskt såg hela filmen beror inte på annat än att jag har som princip att se klart en film som jag påbörjat.

I en mening: Så vansinnigt grymt j***a kass film trodde jag inte gick att producera.

filmernas härskare

En av världens största kalkoner har nu producerats. Grattis. Jag kan faktiskt inte tro att denna fantasilösa "film" har kunnat släppas ut i det fria. Helt ofattbart.

Nu vill jag bara säga några fyndiga kommentarer:

- Det blir bara stinkande kattskit av det hela.

- Det är som att riva sönder Halle Berrys
skådespelartalang.

- Rutten tonfisk luktar bättre än detta

- Jag skulle hellre försöka spotta ur mig 23 hårbollar än att se om detta

- Min feta katt skulle passa bättre som katt-hjälte

- Det borde vara förbjudet att få se Halle Berry i läder-kläder, eftersom det inte är det minsta sexigt

- T.o.m. mina kommentarer slår Catwoman-filmen

Så var det sagt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här filmen, det är inte så att jag inte har en aning om VARFÖR jag tycker den är så dålig, nej, det är snarare så att det finns en hel bunt orsaker till varför den här filmen är så dålig som den är. Det mesta har nämnts tidigare: Att när "Halle Barry" flyger omkring vigt i luften som en katt, ja då är det faktiskt inte hon, utan en ful datoranimering som bara får mig att hålla handen för ögonen. Dessutom är handlingen.. ja den är bara helt skum. Smågrejer: Var inte Kattkvinnan egentligen vit? svar: Jo, men det spelar antagligen ingen roll, eftersom den här filmen är helt fristående, och har inget med Batman-filmen att göra.
Jo, det finns en hel del dåligt med den här filmen och jag kommer inte på en enda bra grej, för det var en pina att se filmen, det var precis på stunden när den tog slut. Jag kan verkligen inte rekommendera den här filmen, för er som gillar kalkoner, varsågoda. Men för oss som verkligen uppskattar BRA film, eller underhållande film, då är detta något att hålla "tassarna" ifrån. Det blir en svag etta, MJAU!!

Inte så förbaskat dålig som folk säger, visst en riktigt tunn historia men små underhållande. 1,5 vill jag ge den i betyg.

movie-king

hah va uselt!
aktion scenerna märkte man direkt att det var fejk(animerat) och storien var rutten..

jag gillar katter, därför får den godkänt, men filmen var ändå så löjlig att den var bra

bra film men trodde den skulla va mer action i den..

underskattad film verkligen...

visst den e dålig på vissa håll men på andra håll e den riktigt bra men nu va det ett tag sen jag såg den närmare 5 år sen så jag kommer inte ihåg så mycket:P

uncle_funk

Halle Barry ÄR sexig i denna film, vilket egentligen var budskapet, men en sak krävs att göras om i filmen, handlingen, att dem kunde komma med en sådan tråkig idé till Catwoman.

Nej, jag tycker dem gör en ny Catwoman film, gör det bättre och göra Catwoman mer elak.

Yasmin

Usel film. Fula kläder. Dålig handling.

Biopremiär: 2004-10-29