Virtuosity

2,4

Handling: I en framtid där den virtuella verkligheten är på väg att ta över, dyker den ultimata brottslingen upp - en datagenererad psykopat med bl a Hitlers och Charles Mansons personligheter! Bara en man kan ta upp kampen - en f d snut som sitter i fängelse. Även han lite galen...

År: 1995
Christopher Murray
Heidi Schanz
Gordon Jennison Noice
Mari Morrow

En film som jag såg för många år sedan, men kommer ihåg att den var helt okej. Shysst action och en härligt elak Crowe.

Frida_OSX

Väldigt konstig film.. Man vet inte om man är i verkligheten eller inte. Man måste fokusera speciellt i början där jag inte fattade någon ting... sedan kommer man in i filmen.
En dålig sak är att när Crowe ska använd glaset för att stärka sig är mängden han behöver från gång till gång väldigt olika. Inte en film jag skulle se igen men alla i filmen gör ett bra jobb.

Hysad sci/fi-thriller med bra skådisar. Känns kanske lite omodern.

Jeni

Helt ok film som kunde vart mkt bättre, även if det inte r min "sorts" film!

MovieLoover

Den här filmen såg jag med dansk tect (Jätte lätt att läsa) och det var himla kul, det jag inte förstodd på dansak förstodd jag på engelska och tvärtom!
Filmen är bra, gillar Washington! Men rätt jag vet inte rikrigt hur jag ska utrycka mig, men den enstakig och rätt seg!