En amerikansk varulv i Paris

2,5

Handling: Tre jänkare anländer till Paris för att utmana varandra på farligheter i form av kvinnor och våghalsiga äventyr. Ett nattligt bungy-hopp från Eifeltornet leder till ett party i fullmånens tecken...

År: 1997

Jochen Schneider
Alan Mckenna

Copyright Hollywood Pictures

Evenstar_92

Ett starkt godkänt ska den ha.
För den är så pass bra att man kan se den utan att avlida ivf.
Men den är ju inte direkt mycket för världen, skådespelarna var ärligt ganska kassa tycker jag, kändes så påklistrat.
Varulvarna var helt okej gjorda och handlingen var väl lite hipp som happ men.
Det är ingen riktig rysare, som det står på baksidan, det är en liten flamsfilm nästan, blandat med några seriösa inslag.
Det är en film man blir skum på helt enkelt, för man vet inte vad man ska tycka.

En underhållande film med hyfsade special-effekter, men usel handling. Detta är en väldigt larvig film, som liknar en komedi mer än en otäck varulvsfilm, det är fortfarande en varulvsfilm, men att det skämtas en hel del. Det tycker jag är synd, för den första filmen var väldigt bra på det sättet att den var läskig. Den är fortfarande rolig och underhållande, så det är en bra grej. Specialeffekterna var väldigt snygga när filmen kom, nu var ju det för nästan tio år sedan, men det funkar nästan lika bra nu, fast man kräver lite mer bara. Ljumma skådespelarinsatser, korkat manus, underhållande varulvsfilm med en touch av humor. Ja det räcker med det, filmen får en stark tvåa. Misslyckad men underhållande.

manne747

Jepp riktigt löjligt var det. Tredje klassens skådespelare. Lite naket hjälper? :)

Evenstar_92

Ett starkt godkänt ska den ha.
För den är så pass bra att man kan se den utan att avlida ivf.
Varulvarna var helt okej gjorda och handlingen var väl lite hipp som happ men.

haha vad ska man säga!! inte de bästa man sett iaf men den ha sina roliga stunder

En rulle som bjöd på några få överraskningar, men som helhet var den inte särskilt välspelad eller raffinerad.

Crocodile

Bra men inte liksom vad jag väntade mig.

die_hard

3a får det bli det här asså

Aleäc

lite överdriven ibland, men annars gillade jah den starkt, varulvarna var bra gjorda..

En amerikansk varulv i London (1981)