National Security

Handling: Earl Montgomery är en kaxig kille med allvarliga attitydproblem. Hans oförmåga att lyda order får honom utslängd från polishögskolan och istället skaffar sig Earl ett jobb som väktare. En dag träffar han den patrullerande polisen Hank Rafferty, som precis sett sin partner bli brutalt nedskjuten. Mötet mellan Earl och Hank blir tumultartat och det slutar med att Hank grips och döms för en misshandel av Earl, ett brott han aldrig begått. Efter mycket om och men blir de båda indragna i en smuggelhärva med förgreningar högt upp i polisledningen...

År: 2001
Gerry Del Sol
Ken Lerner
Mari Morrow
Stephen Tobolowsky

Den var bra och spännande och också lite kul. :D

Natta or Tattis

Jäkligt bra och riktigt rolig säger jag bara :)

En riktigt rolig film och Martin Lawrence är lika bra och rolig som alltid. Den får en klar fyra av mig.

Laidan

Detta är en rolig film vilket det brukar bli med Martin Lawrence men också ganska överdriven.
En ganska enkel film och inga direkt imponerande effekter. Den har humor och underhållning, men inte mycket mer än så.

Bilbo_one

En väldigt rolig film med en explodernade rolig Martin Lawrence. Den ultimata komedin tycker jag. Ett så här bra jobb belönas med en stark 4:a

stankovic

Inget vidare bra film man skrattar gör man garanterat när Martin Lawrence är i farten.

Ganska bra film. Den är rolig och Zahn och Lawrence har bra personkemi. Filmens actionscener är underhållande och häftiga.