Crossroads

Ungdom:

Ungdom:
1,9

Handling: Crossroads handlar om tre kompisar, Lucy, Kit och Mimi, som bestämmer sig för att återuppliva vänskapen. De packar därför bilen och ger sig ut på en äventyrlig resa genom USA. Under resan träffar de Ben, en musiker som föreslår att de ska följa med honom till Los Angeles för att pröva lyckan i en musiktävling. De bestämmer sig för att hänga på och det är egentligen här den riktiga resan börjar...

År: 2002

Richard Voll
Pippi
Dave Allen
Kyle Davis

Filmen är totalt intetsägande, eftersom den inte har någon handling utöver den resa tjejerna företar genom USA. Den verkar enbart vara en möjlighet för Britney Spears att pröva sina bristande färdigheter på film - och resultatet är inte lyckat.
"All we have is now, and right now we have each other."

Totalt ooriginell drama/komedi, som ett snäpp sämre variant av "Coyote Ugly". Jag har aldrig haft något emot såna här filmer och kan inte låta bli att underhållas av filmens rätt mysiga atmosfär. Britney sköter sig överraskande bra och har absolut inget att skämmas över. Ser fram emot att hon gör fler filmer, då hon faktiskt agerar helt okej för att vara i sin första huvudroll. Filmen är oerhört klyschig och med ett väntat slut, men ändå... den håller.

cumcoma

Jag har sätt den många gånger, och jag kan aldrig sätta fingret på vad det är som är så bra. Jag är inget Britney-fan och har aldrig varit, så inte är det därför. Men jag sitter ändå alltid och ler till den här filmen, med en mysig känsla i magen.

Ajice

fruktansvärd!! En stollig vän i mina unga åt tvingade mig att se den - till och med coyote ugly är bättre! XO

IWantItThatWay

En film som jag aldrig tröttnar på (vet inte varför). Det ger iallafall ett plus även om skådespelarna inte är så värst bra och handlingen är förutsägbar. Men buskapet är bra och det är roligt att se Britney Spears i en film.

Cammie

Nej, det här fungerar inte.

TheHobbit

det som är bra med den här filmen det är att det är så lätt att göra narr av den.
Ja asså, jag satt och vred mig av skratt när jag såg den här för att jag och mina systrar försökte härma allt och alla hela tiden, skitlätt!

Men nu blir vi lite mer seriösa här. Jag gillade Kit, hon var hysteriskt kul. Britney, lika dålig som alltid, det fanns bara vissa guldögonblick då hon lyckades.

Underhållande till en viss del. Man kan dock bara se den när man är riktigt trött och har bra sällskap. :) Svag trea

Evenstar_92

Jag ger den ett antagligen ganska högt betyg om jag jämför med andra här, men jag tycker att hela filmen blev totalt underskattad enbart för att Britney var med.
Självklart, hon ÄR bättre på att sjunga en att skådespela, men jag tycker att hon var långtifrån pinsam som många har sagt.
Jag gillar själva storyn, road trip ā la USA, lite kärlet, hemska barndommar, ja varför inte, funkar det i andra klyschafilmer funkar det i den här med.

MaliciousDelight

Så dåligt amerikanskt som det kan bli. usch.

Maria007

Tyckte absolut inte att filmen var bra. Men blev lite förvånad över att Britney faktist kunde spela.