Alla säger I Love You

Handling: Många människor och händelser kretsar kring Bobs och Steffis familj på Manhattan. Där finns deras döttrar och deras män och pojkar, en senil farfar och i utkanten även Steffis före detta man Joe som bor i Paris. Mitt i händelserna befinner sig DJ, Steffis och Joes dotter.

År: 1996
Natalie Portman
Lukas Haas
Edward Norton
Gaby Hoffmann

Romantisk komedimusikal av min icke-favorit Woody Allen. Jag tål varken han eller Groucho Marx och här får man verkligen stå ut med alla tolv!!??. Brrrr! Kommer nog aldrig fatta Allens storhet. Definitivt inte som skådis i alla fall.

Robert_Eriksson

Usch, det här var ingen vidare film. Woody Allen är lite rolig ibland, men det var också det enda lilla som var bra. Sen är universums sämsta skådespelerska, Julia Roberts, med i filmen, vilket är en människa som jag inte tål. En lika värdelös skådespelerska som henne finns inte! Hon är den överlägset sämsta! Musiken i filmen var heller inget vidare. Kan inte ge den här filmen annat än en etta!

Inte någon av Woody Allens bättre även om den har sina ljusa stunder... svag 3:a

detta funkar inte, jag verkligen släppade mig igenom denna film. det var plågsamt och hela storyn var så oengagerande och så långdragen att det är ett utmärkt sömnpiller.

Audrey T

Härlig musikal där de flesta tar ton, även de som inte borde... Det är bara i en Woody Allenfilm som Julia Roberts skulle se Woody Allen som ett lämpligt parti. Trots detta är filmen mycket lekfull och annorlunda och tar inte sig själv på för stort allvar.

die_hard

aldrig mer än 3 så är det

En totalt värdelös film! En av de sämsta jag har sett. Rörig, ointressant och löjlig! Det var lite roligt när Woody Allen var med ibland, men jag kan iallafall inte att sätta något annat än en etta!

Robert_Eriksson

mkay marre

En gullig liten musikalfilm a la Allen.