American Pie - Band Camp

2,4

Handling: Matt, Stiflers lillebror blir skickad på musikläger över sommaren. Han bestämmer sig tidigt att sätta upp gömda kameror där tjejerna är...

Regissör: Steve Rash
Originaltitel: American Pie: Band Camp
Arielle Kebbel
Tad Hilgenbrinck
Jason Earles
Tara Killian
Eugene Levy

Laidan

American Pie är förstörd! Stundvis kommer lite härliga skämt men det är inte längre en bra film. Dåligt slut dessutom, Stifler ska vara som en Stifler och inget annat.

Savannah

Något av det allre sämsta jag sett. Please, Hollywood - det räcker med AP-uppföljare nu!

Nienna

Förvånande nog så anser jag den här vara bättre än trean. Det är också lite chockerande att den är så pass bra som den är både med tanke på att det är en tredje uppföljare och att det dessutom inte är så många av de som var med i ettan som är kvar. Men som sagt, filmen är ändå bra, trots allt detta. Det här är dock den sista American Pie-filmen som är riktigt bra, sedan dras humorn lite väl långt för min smak och det blir bara stundtals roligt.

heroin

Jahapp, här börjar det dala.
Om du gillade de tre tidigare filmerna: nöj dig med att ha sett dom. Detta är inget att slösa tid på.
Visst, några småroliga scener som höjer betyget till en svag tvåa, men ändå långt ifrån lika kul som sina föregångare.

Bättre än vad jag hade förväntat mig.

ErikHard

Enbart för att det inte var stora skådisar med

Milla86

Jag är egentlig inte så mycket för sådan här typ av humor under bältet, men filmen var bitvis okej. Lillebrorsan är sjukt lik den äldsta Stifler.

Själva idén är samma i alla American pie-filmerna, unga killar med ovanligt hög sexuell frustration upptäcker kärleken.

Ett plus att några gamla karakärer från de tidigare filmerna dyker upp.

tårtsmula

håller inte alls samma klass som tex pulp fiction, den är aldeles för överdriven och overklig. Fast jag kan inte låta bli att gilla den ändå på nåt märkligt sätt

Nienna

Andreasanka

Rätt så bra för en liten filmkväll.

American Pie (1999)
American Pie 2 (2001)
American Pie - The Wedding (2003)
American Pie - The Naked Mile (2006)
American Pie - Beta House (2007)
American Pie - The Book of Love (2009)
American Pie: Reunion (2012)