Mission to Mars

2,3

Handling: Året är 2010 och USA sänder sin första bemannade rymdexpedition till planeten Mars. Men kort efter en lyckad landning börjar problemen. Den röda planeten rymmer oanade och mystiska krafter som hotar att utrota expeditionsledaren och hans besättning.

År: 2000

Freda Perry
Lynda Boyd
Patricia Harras
Jerry O'Connell

En väldigt intressant film, när jag såg den på bio var det helt perfekt, det var verkligen en mysig stämning. Det stora pluset i filmen är Gary Sinise som ger en stark trovärdighet i sin svåra roll. Filmens story brister ju på många ställen, det blir mer och mer overkligt för varje stund. Slutet är verkligen det som avgör hela filmen, jag tyckte det var helt ok. Dessutom gick en skön stämning genom hela filmen, den där mystiken lyckades de verkligen bra med.

Zzznake

Jättebra, spännande och absolut sevärd!

Helt oki med några snygga special effekter.

sonnyboy

denna filmen få en att tänka, blev ví skapade utav big bang? elr var det av utomjordingar som är lika oss själva?? en riktigt bra film, en av dom bästa jag sett. fina effekter och bra handling

Cameron_84

får en å tänka..

Helt oki med några snygga special effekter.

Bilbo_one

Inget jag skulle kunna se om. Ett klart sömnpulver, orkade inte se klart den. Dock skådespelet häver upp lite.

kalles

Rätt tråkig och förutsägbar, med ett riktigt bristfälligt slut, Don Cheadle är bäst, men inte lika bra som vanligt..

ashkan

filmen börjar bra kanske lite småtöntigt med rymdvarelsernas look i slutet