AggieD:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

14-årig filmälskare vars störta intressen är att lyssna på musik och se bra filmer!

Utav musiken gillar jag mest "hårdrock"; System of a down, Korn och liknande. Men även band som Coldplay och annat i den stilen. Gammal rock som The Who och AC/DC är även bra.

När det gäller film gillar jag det mesta. Meningslös action dock och fattig skräck är något som jag inte kan titta på. Men är det en kvalitétsfilm kan jag se vilken genre som helst.
Just nu är huvudsakligen Brad Pitt min favoritskådis. Han har varit med i alla de bra filmer jag sett på sistonde (han är överallt!) så jag har börjat tycka han är väldigt bra.

Presentation:

Namn: Agnes -
Ålder: 29
Ort: Skåne
Hemsida: http://
Favoritfilm: Just nu; Interview with the vampire
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 28 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 53
Medlem sedan: 2008-07-27 13:12:25