Integritet & Cookies

Filmpunkten hanterar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsfšrordningen (Europaparlamentets och rŒdets fšrordning (EU) 2016/679 av den 27 april 2016) (ÓGDPRÓ). Det innebŠr bland annat att Filmpunkten inte behandlar dina personuppgifter i stšrre utstrŠckning Šn vad som Šr nšdvŠndigt utifrŒn de ŠndamŒl som ryms inom vŒr verksamhet, eller i andra Šn nedan angivna syften.

Genom att anvŠnda denna Webbplats samtycker du till att vi och tredje part hanterar din information pŒ det sŠtt som anges hŠr.

1. Reklam

Fšr att relevant reklam anvŠnder vŒra partners Google och Tailsweep cookies. LŠs om deras hantering pŒ google.com och tailsweep.se

2. Besšksstatistik

Vi anvŠnder Google Analytics, en webbanalystjŠnst, fšr att samla in information om hur besškare anvŠnder Filmpunkten. Informationen som samlas in kommer att vidarebefordras till Google fšr framstŠllning av besšksrapport och lagras pŒ Googles servrar i USA i enlighet med Googles Analytics dataskyddspolicy. Vi vidarebefodrar inte epostadresser till tredje part.

3. Sessionskakor

Vi anvŠnder sessionskakor fšr att inloggningsfunktionaliteten ska fungera.

4. AnvŠndardata

Fšr de som Šr medlemmar pŒ sajten lagrar vi de uppgifter som du registrerar, t.ex. filmbetyg. Uppgifterna gallras inte, sŒvida inte de begŠrs att tas bort.

Om du har frŒgor, vill begŠra registerutdrag eller pŒ annat sŠtt vill utšva dina rŠttigheter kontakta Filmpunkten pŒ info@filmpunkten.se