bombababylon:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

I de skånska skogarna smyger en knepig filur omkring.
Han är snygg och social, eller ja, social i alla fall.
Han går undet namnet Max Carlsson men är mer känd som:
"LuffarMaxxen"!

Nu har han hittat till filmpunkten och betygsätter allt han ser, eftersom han går på filmutbildning i lund blir det en del filmer, eftersom han har en massa fritid då han hellre kollar film än sitter med läxorna så blir det ännu mera film.
"LuffarMaxxen - Din filmnarkoman i internetdjungeln" är hans motto och det stämmer gaska bra =)

Eftersom jag nu är en så social och trevlig människa, eller ja, jag uppfattar mig som det i alla fall, så vore det jättekul att ha någon att prata med om livet, film, musik och ja, allt möjligt egentligen!

Tveka inte att skicka ett privar meddelande till mig om du känner dig sugen!

Jah Bless and may the force be with you!

Presentation:

I de skånska skogarna smyger en knepig filur omkring.
Han är snygg och social, eller ja, social i alla fall.
Han går undet namnet Max Carlsson men är mer känd som:
"LuffarMaxxen"!

Tveka inte att skicka ett privar meddelande till mig om du känner dig sugen!

Jah Bless and may the force be with you!

Namn: Max Carlsson
Ålder: 33
Ort: Hörby
Hemsida: http://
Favoritfilm: Har inte gjorts ännu!
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 59 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 414
Medlem sedan: 2008-05-20 20:35:57