Hancock

Handling: Hancock är en något sliten superhjälte som inte är så populär hos allmänheten och dessutom inleder han en tveksam relation med frun till PR-proffset som försöker reparera hans image.

År: 2008
Daeg Faerch
Mark Simich
Jameson Dixon Jr.

Copyright Columbia Pictures

Skönt med en superhjälte som inte är precis som alla andra. Det här är verkligen något helt annat är Superman eller Batman.

Helt klart originell superhjältefilm. Trodde av nån anledning att den skulle vara sämre än vad den var. Och det är ju alltid positivt.

cullencarax

En lite udda film, som inte alls var vad jag förväntade mig. Den är både en komedi och ett drama, men på ett lite konstigt sätt. Det åsikt man skapat om filmen efter 20 minuter ändras i slutet. Verkligen värd att se!

Bilbo_one

Jättebra och underhållande film måste sägas, men för första gången på ett tag så såg jag Will i en tråkig roll. Ganska konstigt. Stark 4:a

Efter att jag hade sett I am Legend så hade jag väldiga förväntningar på Will Smith och det var egentligen tack vare honom som filmen var så pass bra som den var. Jag gillade tanken och jag gillade hela första halvan stenhårt. Men så kom det där smöriga och förutfattade i slutet och sänkte filmen i mina ögon. Allt som allt ger Smith den här filmen en fyra och Theron den en tvåw = en stark trea!!

Jor3x

En bra film, värd att se. Både rolig och uppfriskande, du hittar inte en superhjälte som är lik denna ^^

Vevves

Filmer är verkligen bra, men den blev extra bra då man använder fantasin..

Biopremiär: 2008-07-18