hejj:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

<div style="width: 250px; padding: 0; margin: 0; text-align: center"><embed src="http://petswf.bunnyherolabs.com/adopt/swf/dogbebo" width="250" height="300" quality="high" bgcolor="ffffff" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="cn=fido&an=caroline&clr=0x422908" type="application/x-shockwave-flash"></embed><br /><small><a href="http://bunnyherolabs.com/adoptbebo">adopt your own virtual pet!</a></small></div>

<div style="width: 250px; padding: 0; margin: 0; text-align: center"><embed src="http://petswf.bunnyherolabs.com/adopt/swf/chick" width="250" height="300" quality="high" bgcolor="ffffff" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="cn=laban&an=caroline&clr=0x68fbdb" type="application/x-shockwave-flash"></embed><br /><small><a href="http://bunnyherolabs.com/adoptbebo">adopt your own virtual pet!</a></small></div>
Presentation:

Namn: Caroline
Ort: uppsala
Hemsida: http://
Favoritfilm: Edvard sicerhands
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 9 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 3
Medlem sedan: 2007-02-02 22:26:11