Day of the Dead – The Beginning

Day of the Dead – The Beginning  Köp filmen på CDON
2,1

Handling: Ingen levande minns längre det som hände för snart fyrtio år sedan, då ett dödligt virus släpptes lös på ett sjukhus i Pennsylvania. Alla smittbärare förintades av soldater och byggnaden brändes ned till grunden. Allt föll i glömska. Tills nu…

Varje dag har en början...

Regissör: Ana Clavell James Glenn Dudelson

Charlie Graves
Kevin Hitt
Stephan Wolfert
Nathaniel Yolles

totalt värdelöst ingen spänning bara gäsp

Okej rulle,med lite ändringar från min sida så hade jag satt ett ordenligt högre betyg på den.Skådespelet fanns det inte mycket att skryta om och karaktärerna var värdelösa.Däremot så var detta en ljus skräckrulle så effekterna hade dom gjort bra.Ett annat klagomål lägger jag på filmningen,vilken var ful och irriterande filmat i början.Jag har svårt att sätta ett betyg på rullen,men har ändå beslutat att ge den en etta,en stark en.

Dan banan

Må vara något för personen som inte ställer alltför höga krav.

Den här eftersläntaren skall visst kalla sig värdig att nämnas tillsamans med Romeros filmer, vilket är strunt.

En billig handling utan överaskningar som bara känns tråkigare för varje minut som räknas.
Effekterna fungerar stundvis, men skådespelarna och statisterna borde pyssla med något annat än vita duken.

Stark etta.
Obekvämt många onödiga detaljer skiljer sig från Romeros historier, vilket knappast får detta att se ut som en början på det hela.

Oskar_90

Inte så illa faktiskt, men låt inte titeln lura dig att tro att den har någon koppling till George Romeros förträffliga trilogi.

Manfred von Richthofen

Har alltid gillat zombie filmer.