Ryktet går...

Ryktet går... Köp filmen på CDON

Handling: Sarah Huttingers tillvaro är något kaotisk. Hon har äntligen gått med på att gifta sig med sin pojkvän Jeff, men är ändå inte övertygad om att äktenskapet är rätt för henne. Sarah vet överhuvudtaget inte vad hon vill göra med sitt liv. Inte heller hennes yrkeskarriär som journalist på 'The New York Times' familjesidor är särskilt lyckad. Till råga på allt måste hon nu åka hem till Pasadena för att närvara på systerns bröllop...

Regissör: Rob Reiner
Originaltitel: Rumor Has It...
Jennifer Aniston
Steve Sandvoss
Christopher McDonald
Mike Vogel

Shadowplay

Den var helt okej, fast ingen film jag kan tänka mig att se igen. Funkar för stunden bara.

okej, lite halv-twistad men det funkar väl. jag tyckte kanske inte illa om den men den var inte så bra även fast skåde-listan var stor.

Den här filmen var inget vidare bra. Det visade sig vara en löjlig och tråkig film. Fungerar dock att slökolla på om man inte har något bättre för sig.

Sofia92

Nej usch vilken dålig handling! Inte alls vad man väntar sig. En enda soppa om en tragsik släkt där det visar sig att tre kvinnor från samma släkt i helt olika åldrar legat med samma man. Blä vad dåligt. Man blir inte klok på denna hopplösa handling som varken intesserar eller har någon mening.
Jag hatar verkligen hela filmidén. Stör sig på shirley MacLaine gör man också, fast jag har aldrig varit hennes beundrare heller kan ju tilläggas.

zarischka

Kul idé och en helt okej agerande av helt okej skådisar... Kort sagt; helt okej film! ;)

soffe

Är halvt kär i Mark Ruffalo så, jag gillade filmen (:

Zirgo

Det är något med Jennifer Aniston som gör att man aldrig kan separera henne med serien Vänner. Antagligen så måste hon vara med i något som inte innehåller komedi eller romantik för att det ska lyckas. Här gör hon ändå en hyfsad insats, men manuset är inte helt genomtänkt och trots att historien försöker knyta samman lite trådar av Mrs Robinson, och gör det på ett småcharmigt sätt, så räcker inte betyget upp till en trea.

Biopremiär: 2006-01-20