Heartbreak Hotel

Heartbreak Hotel Köp filmen på CDON

Handling: I Heartbreak Hotel får vi följa två sinsemellan mycket olika kvinnor som har en sak gemensamt – de är båda frånskilda. Nu, 40+ och med vuxna barn, skall de gå vidare med sina liv och åter ge sig ut på jakt efter kärleken...

Regissör: Colin Nutley
Niki Gunk
Marie Robertsson
Christoffer Svensson

Copyright AB Svensk Filmindustri

Stentrist om 40 bastare som festar. Ingen poäng alls, de bara flamsar runt och råkar ut för pinsamma situationer som vi tittare finner extremt jobbiga. Jag tyckte inte alls om den. Morsan gillade den och det kan man förstå..

Savannah

Jag är SNÄLL och sätter en trea på denna rulle, som lämnar en hel del att önska. Visst, Helena Bergström & Co är habila och har mestadels kemi och närvaro, men det är tunt, inte alldeles trovärdigt heller. Alltför många trådar tappas bort. Synd på så rara ärtor - det kunde ha blivit mycket bättre den här gången också, Mr. Nutley!

Ett riktigt lyckopiller! Den var bara så härlig och rolig. Både Helena Bergström och Maria Lundqvist gör oerhört bra skådespelarprestationer! Gillade slutet. Rekommenderas!

Stark 3:a. Många skratt när man ser den här filmen. Gillar huvudskådespelerskan.

Lepre tog orden ur min mun. Mer behöver jag inte säga.

Små rolig på vissa ställen, men mest va den jobbig, pinsam och inte nått jag uppskattade direkt.
Men dom så roliga sakerna lyfte filmen något, så får i allafall en svag 2:a

brukar inte gilla såna här filmer men den e va bra

Den här filmen hde nästan allt; glädje, sorg, ilska och vänskap. Se den, ni missar nåt om ni inte gör det :P

rolig för att vara svensk film men pinsam för jag hoppas inte min mor är sån när hon är ute xD

Evenstar_92

En trea kan den få :)
Den är ju lite rolig här och där, men det blir jobbigt när dom är fulla och börjar flirta med yngre.
Jag SKÄÄMS.

Biopremiär: 2006-03-24
Filmen är både i färg och svartvit