Annapolis

Annapolis Köp filmen på CDON

Handling: När Jake Huard (James Franco) blir antagen på utbildningen till marinsoldat tycker han att alla hans drömmar har besannats - men istället har hans problem bara börjat...

Nu undrar han om han, en enkel kille från en fattig arbetarfamilj, kan passa in på en så tuff utbildning. Han klarar sig med nöd och näppe genom det första året och till slut har Jake bara en enda chans att visa att han har vad som krävs för att bli officer. Eftersom han inte har något att förlora bestämmer han sig för att anmäla sig till marinens ökända och våldsamma boxningsmästerskap. Vissa chanser i livet är värda att kämpa för!

Regissör: Justin Lin
McCaleb Burnett
Chi McBride
Charles Napier

Kejnoo

Jag gillar den här filmen stort ! Jag hade rätt så låga förväntningar och kände mer eller mindre "Jaha! en till Men of honour" men där fick jag. Äntligen en annan synvinkel på det militära och med bra repliker, härliga skådespelare och het huvudroll så får den en plats i min filmhylla.

Den är värd att se!

producenten

Snygg film. Jag gillade den och jag blev glad av att titta på den. Det är en såndär måbra film helt enkelt!