Rat Race

Rat Race Köp filmen på CDON

Handling: Filmen tar sin början när ett gäng otursförföljda spelare vinner på de enarmade banditerna i Las Vegas. Vinsten är ett speciellt guldmynt som inviterar vinnarna till hotellets lyxsvit, där de ska motta sin vinst. Vinsten visar sig dock inte vara riktigt vad de hoppats på.
De erbjuds alla sex att delta i en tävling. I potten ligger 2 miljoner dollar och den som når dem först vinner.

År: 2001
Rowan Atkinson
Wayne Knight
John Cleese

enlitenika

Man kan inte kalla filmen för särskilt välgjord eller kvalitetsfilm, men jag kan inte hjälpa det, kanske jag har dålig humor, eller så är filmen helt enkelt löjligt asrolig! Jag garvade och garvade tills jag låg hopkrupen i fosterställning på golvet. De har samlat hollywoods grymmaste komiker och slängt ihop de i en enda stor skrattsoppa!

S16F

En komedi som fick mig att skratta väldigt mycket, visst blir det väl lite överdrivet, men den blir då också konstant roligt. Och det är förmodligen meningen med hela filmen.
Annorlunda och kul.

En av de bästa filmer jag någonsin sett (det inkluderar de flesta gangrarna). En komedi som har det absolut största kriteriet: Humor! Jag skrattade så jag storknade. Storyn dör aldrig eller har sentimentala "pauser". Vissa scener är mindre roliga än andra, men de är inte många.

Audrey T

Fartfylld komedi om ett gäng skilda individer som deltar i en tävling med två miljoner dollar till vinnaren. Ingen film i den högre skolan men passar bra när hela familjen vill ha en rolig stund.

och vart var denna bra nånstans?ja tror ja bara garva en enda gång.men men ja visste va gav mej in på när ja såg skiten.aldrig mer denna film.slutet e ännu tråkigare.

Angelus

En mycket rolig film med bl.a. John Cleese och Rowan Atkinson, bra handling, mycket roliga skämt och scener, men filmen kan kännas löjlig och man får inte svar på vissa frågor, oväntat slut

matilda1

Sjukt rolig! Väldigt underhållande film, perfekt om du vill ha något lättsamt och roligt!

En okej komedi, var underhållande och lätt att hänga med i. Dock inget jag ser mer än en gång..

Lovlinesss_3

Ingen vidare handling, tycker att Mr Bean bara är för mycket.