Human Traffic

Handling: HUMAN TRAFFIC är en film där du får veta allt om klubbkulturen i Storbritannien med allt vad det innebär av musik, droger, barer, klubbar, sex och vänskap.

År: 1999
Neil Bowens
Peter Bramhill
Jo Brand

djerryg

Ja, den här filmen är klockren om man vill veta alla effekter om droger och deras konsekvenser. Skådespelarna är riktigt bra och okej det finns ingen vidare handling men det behövs inte i den här filmen. En upplysning på ett annorlunda sätt.

Ajice

KNARKFILM - när det är som bäst, ingen dum skräckpropaganda här inte!
När jag sett den första gången och jag tänkte tillbaka på vad den egentligen handlar om så är det mer som ett tomrum, vad är det jag har sett egentligen? Jag njöt igenom hela filmen, jag hade kul, det var skön musik, skön humor och sådär härligt poänglöst som bara vissa filmer lyckas lägga fram på ett bra sätt.

Karaktärerna är typiska men egna, det är lite relationsdrama, lite kärlek och vänskap, mycket fest och knark

En crazy film men en bra sådan med riktigt bra skådespelare och då speciellt John Simm och Danny Dyer som gör lysande skådespel. Älskar scenen när dem två tjejkompisarna blir intervjuade inne på klubben och pratar om vilka droger dem tagit innan och i slutet hälsar hem till mamma. ha ha ha

djerryg

MNA

Mycket rolig och bra film om drogkultur, musik och förhållanden.