Body Shots

Ungdom:

Body Shots Köp filmen på CDON
Ungdom:

Handling: Fyra killar och fyra tjejer förbereder sig på var sitt håll för en vild natt i Los Angeles nöjesliv. De gillar att festa, men den här natten kommer att gå överstyr på ett sätt som förändrar deras liv för evigt.

År: 1999
Regissör: Michael Cristofer
Originaltitel: Body Shots
Längd: 01:46, 01:43 (R-rated version)
Sean Patrick Flanery
Alison Dunbar
Edmund Genest
Adam Lieberman
Jerry O'Connell

Rörigt berättat, annars en väldigt rolig och intressant film, allt kretsar ju kring sex och det är faktiskt ett intressant och roligt ämne... :S ... Hur som helst tyckte jag inte om den senare delen av filmen med våldtäkten. För instruktionsvideodokumentärdelen i början av filmen var suverän - olika personers tankar och synpunkter på sex, både från killar och tjejer. Sen blev det dåligt.. Stark tvåa, godkänt.

nja, känns lite överspelad. tar upp ett bra ämne men fortfarande allt för inriktad på sex och fylla. har sina stunder i slutet när alla börjar fundera.

den här filmen kunde nog inte ha gjort på annat sett och den bär upp manuset väl. fortfarande är det en ganska snabb film som flyger förbi för snabbt och fastnar inte riktigt så väl som den borde.

Hermanni

jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den.En annorlunda handling som höll sig

shalini

jag håller med Lepre...

lite rörligt i början men annars är den bra

manne747

vad heter hon blonda tjejen som höll på me smdb? kännde igen henne som fan men kommer inte ihåg från var