Beslut utan återvändo

Beslut utan återvändo  Köp filmen på CDON

Handling: En 747:a med 400 passagerare kapas av terrorister. David Grant, expert på internationell terrorism tror att kaparna tänker spränga en bomb över Washington och utplåna miljoner människoliv. Ett försök att borda planet uppe i luften går snett och nere på marken vet man inte om Grant har omkommit eller lyckats ta sig in i planet innan det når Amerikanskt luftrum, eller finns Grant däruppe och försöker desarmera bomben.

År: 1996

Andreas Katsulas
Mary Ellen Trainor
Marla Maples
J.T. Walsh

Härlig spänning med suveräna Kurt Russell. Äkta actionunderhållning man aldrig tröttnar på.

r_orsen

Under 90-talet kom många flygplanskaparfilmer. Varav Air Force One med Harrisson Ford troligen blev mest känd. Den här filmen fick inte samma chanser. Visserligen med lägre budget och kanske billigare skådespelare, men ändå bättre vill jag påstå. Jag har sett mång historier om flygplanskapningar genom tiderna. Men jag har nog aldrig faccinerats så mycket över någon som den här. Det enda som är dåligt är det dåliga slutet men annars är det en riktigt bra film.

Värt att nämna är att Steven Seagal blev omtalad för sin roll. Ingen kunde tro att han skulle acceptera en så liten roll och ändå en huvudroll.

Sweet_Jenny

Ganska tråkig i början men sedan börjar det ta sig... mer spännande när det har gått 25 % av filmen ungefär. Men flightplan är en bättre film... Trodde denna film skulle vara lika bra men inte det...

Bra actionrulle. Russel är alltid sevärd.
Filmen är spännande och välgjord.

The__Price

Detta är verkligen en spännande film! Den är bra! Kurt Russel är perfekt i rollen. Steven Seagal gör denna rollen mycket bra, det är inte en roll man är van vid att se Seagal göra.

Här visar det verkligen att Seagal inte är oövervinnelig. Filmen är enligt mig en blandning av Die Hard 2 och Air force one. Men denna är bättre, denna är ännu mer spännande. Det är nästan stressmoment. Seagal är iskall...det är så coolt!

Lite halvtrist action som mest är helt kopierad av Die hard 2.

Zeb Macahan

Det bästa med filmen är att Seagal dör :)

r_orsen