Familj på väg

Familj på väg  Köp filmen på CDON

Handling: Bob McNeive och hans familj bestämmer sig för att hyra en husbil för årets semester. Färden går till Colorado där de möter en bisarr blandning av campare.

Regissör: Barry Sonnenfeld
Alex Ferris
Will Arnett

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

nej, vad ÄR det här??
Världens sämsta, tråkigaste, kiss-och-bajs film som inte är värd någon uppmärksamhet alls!

tuffa tjejen

Rolig komedi med en påhitig handling som också bjuder på många skratt, skådespelarna är bra och roliga specielt Robin Williams men även Jojo Levesque var bra, ett måste att se!!

Underhållande och rolig för stunden, även om det inte är något jag ser igen. Godkänd.

Flora

klassiker, typska semestern som är på väg att bli en katastrof osv. Handlinge var alltså inte särskilt upphetsande, skådespelande lika så förutom Josh, fast det kan bero på att jag är ett stort fan av honom också.

Men bra film att fördriva tiden med och om man inte orkar med en tyngre film.

Haha ganska okej film men det dära med bajset som sprutar ät alla håll ,nä det är för mycket jag satt och åt då!!

Hanes

En helt ok och ganska rolig komedi men som ändå är mycket lik Sunes sommar..

Cruel_Intentions

skulle fått en trea om filmen kom för sextio år sedan.. detta sortens film om en familj som åker på semester där allt går åt skogen pga pappan har vi sätt många gånger förut. två svenska exempel är Svensson Svensson och Sunes sommar. Dessa filmer iaf mkt roliga.. men denna filmen var bara löjlig. synd att sådanna skådespelartalanger som Robin Williams ställer upp på den här typen av film.

FOLK SE den INTE. inte speciellt rolig.. inte alls spänande.. och fan se den bara inte.

Biopremiär: 2006-08-25