Stick It

Sport:

Stick It Köp filmen på CDON
Sport:
2,5

Handling: Efter att ha kommit i trubbel med lagens väktare blir Haley omplacerad till en ny skola. Hon går med i en gymnastikgrupp där hon träffar den legendariska Burt Vickerman. Allt verkar hänga ihop och så småningom så kan man börja kalla det laganda.

Regissör: Jessica Bendinger
Julie Warner
Annie Corley

crack_of_dawn

Orginell. Oväntad.
Gillade den. Se den gärna!

lindajjj

Jag är själv gammal gymnast, och älskar att titta på gymnastik - men det här var en riktig kalkon. Helt värdelös. Full av klyschor. Extremt dåliga skådespelare och någon regissör kan inte ha funnits över huvud taget.

Kejnoo

Blev positivt överaskad av denna film, den är helt okej, har sina stunder av coola tricks, bra snack och helt enkelt en sådan där slapp-film.

det här gillade jag! lagom töntig och ungdomlig och ändå den allvarliga ton som håller ihop filmen.
filmen är på sina ställen sorglig, och en specifik scen är riktigt vacker, den håller ändå bra stil och fyller sen på med häftiga moves, danssteg och pulshöjande musik. Peregrym är vild i sin roll och kameravinklarna tar verkligen ut de bästa ur scenerna och karaktärerna och höjer filmens nivå.
3++

Filmpunkten-id: 12006