Aquamarine

Aquamarine Köp filmen på CDON

Handling: Under en våldsam storm spolas den vackra och kaxiga sjöjungfrun Aquamarine i land och upptäcks av två tonårstjejer som tar hand om henne och introducerar henne till livet på land. Det dröjer dock inte länge förrän Aquamarine faller pladask för en livräddare och hon upptäcker snart att kärlek är, om möjligt, svårare på land än i vattnet.

Regissör: Elizabeth Allen
Bruce Spence
Tammin Sursok

Copyright Twentieth Century Fox

Halloween_4

Det här är en rätt så bra film. Jag tyckte att det var en film som passade mig bra. En tjejfilm, skulle jag kalla det.

Emmz

Charmig film :)
Bra film att ha på tjejkvällen :)
Rolig

lovejacobsmith

BRA BRA BRA !
Skådisarna var bra, men killen, han kunde dom
bytt ut mot en snygging.

Helle85

vad var det här för skämt? snälla..

Underhållning på topp, rolig att kolla på, man ville bara se mer. När filmen var slut blev jag lite besviken, hade velat se en ytterligare fortsättning på det hela. Kort sagt; en film man blir glad av, det smittar av sig. Svag fyra.

Caandy

Bara godkänd. Den kändes lite barnslig, passar nog tjejer i yngre tonåren. Men samtidigt var den rolig att se på ändå, den blev bättre och bättre så att säga. Men ja, godkänd.

inte väntat men den var bättre än jag trott! charmig film med härlig handling

En gullig och små rolig film. Men riktar sig mer åt en ygre generation, men va ändå kul att se. Får en stark 3:a

Brislund

Söt film, perfekt för tonårstjejer som gillar riktiga "tjej filmer"

the_jobe

Detta var inte gulligt, inte fint, inte bra skådespeleri, eller vad de andra nu skrivit, utan detta var ren dynga. Det var ungefär lika dåligt som jag förväntat mig. Detta är varken en film för killar eller tjejer. Hollywood när det är som sämst.

Biopremiär: 2006-07-07
Filmpunkten-id: 12010