Sök

Sök Köp filmen på CDON
2,1

Handling: Ungdomlig, sensuell sjuksköterska söker partner. Lisa är trettioåtta år och singel. Hennes biologiska klocka tickar på. Hon provar att dejta på internet.

Där visar sig allt vara som i det vanliga livet. Sex går före kärlek. Känslor dödar. Och ingenting är vad det ser ut att vara. Det blir en allvarsam lek och Lisa sätter allt på spel.

SÖK är en film om förväntningar och brutna löften. Om Sex, Ödet och om Kärleken med stort K.

Regissör: Maria von Heland
Per Grytt
Pierre Dahlander
Margreth Weivers

Copyright Sonet Film AB

Lite sjuk film faktiskt, deprimerande...

Shadowplay

Jag tyckte den var bra först men nej, usch. Den är konstig och blev bara obehaglig att titta på tyckte jag, haha. Inget höjdare precis.

lindajjj

Knappt godkänd. Alldeles för spretigt. Det är som om filmen lider av någon sorts multiple personality disorder. Handlar det om instabil kvinna på gränsen till nervsammanbrott? Om internetdejting? Om att allt är skit? Jag vet inte. Bra skådespelare i alla fall.

anden

nej för mycket vuxen film för att jag ska gilla den,dessutom stör jag mej på huvud perssonen i denna filmen av någon andledning..

Draculea

Jag tycker den var intressant men ganska så seeeeg! Men det enda som var bra var Micke Persbrandt <3

En intressant och "modern" film. Med modern menar jag att en sådan här film aldrig skulle gjorts för låtsäga 5 år sedan, då det inte var lika vanligt med internetdejting. Jag hade dock väntat mig mer, den var lite väl förutsägbar. Mikael Persbrandt är riktigt bra, som vanligt.

Biopremiär: 2006-09-08
Filmpunkten-id: 12021