Death Valley: The Revenge of Bloody Bill

Death Valley: The Revenge of Bloody Bill Köp filmen på CDON
1,0

Handling: Filmen om Bloody Bills hämnd handlar om legenden om den autentiske sydstataren och gerillasoldaten William Anderson som hänsynslöst slaktade män, kvinnor och barn tills han brutalt avrättades i staden Sunset Valley. Återuppstånden från andra sidan graven som en helvetesdemon jagar Bloody Bill alla som kommer in i spökstaden. Nu måste en grupp collegestudenter komma på hur de ska förgöra monstret för att inte dömas till att tjänstgöra i hans armé med levande döda.

Regissör: Byron Werner

Steven Glinn
Scott Carson
Kandis Erickson

Menthol

Tycker förra inlägget säger det mesta om denna skit, så jag tänkter inte ödsla tid på att skriva hur dålig den var..

Att stoppa in miljöfarliga sopor i DVD:n händer ju inte så ofta. Då och då hamnar lite småskrutt och allmänt skräp i den såsom blöjor och potatisskal, men att låta den känna av livsfarligt avfall är inte vanligt. Min Philips hade en sorgsen uppsyn efter att den fått i sig giftusläppet "Death Valley: The Revenge of Bloody Bill". Självklart mådde jag inte bra och bad DVD:n om förlåtelse. Den skulle försöka hämta sig om jag lovade att den fick i sig en biofilm vid nästa tillfälle.

Filmpunkten-id: 12098