Confessions

Confessions Köp filmen på CDON
2,1

Handling: Hon är ung, snygg, framgångrik, har alltid de senaste märkeskläderna och blir bjuden på de grymmaste festerna. Men trots Louis Vuitton-väskor, Chaneldräkter och Manolo Blahnik-skor är Katya Livingston (Jennifer Love Hewitt) inte nöjd. Hon vill till toppen, vad det än kostar. Kärlek? Är inte killen en blandning mellan George Clooney och multimiljardären Donald Trump får det vara.

När Katya som bäst planerar outfits inför årets hetaste party inträffar en katastrof – hon blir inte bjuden. Nu tvingas hon gå på en blind-date med en trist kille hon inte vill träffa bara för att kunna lägga beslag på en biljett.

Regissör: Dana Lustig
Joseph Lawrence

stilis

Det var en rolig film!

Rymdis

Helt otroligt dålig. Efter 20 minuter kändes det som om jag suttit i två timmar. Den är lugnt en av de fem sämsta filmer jag sett och jag skulle inte ens rekommendera den till någon som verkligen, verkligen, verkligen älskar den här sortens film.

Ana-Ana

Håller med tidigare talare, filmen är värdelös.
Om det inte varit för Jennifer så hade ja stängt av efter 10 minuter.
Min syster frågade mig idag vad filmen handlade om, och då kunde jag faktiskt inte svara på det.
Så otroligt värdelös!

Kejnoo

Den här filmen gav mig ingenting och hade inte det varit för Jennifer Love Hewitt hade filmen varit totalt kass. Kommer inte att se den igen .